BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

12 Haziran 2010 Cumartesi

Allah hayra çıkarsın :)

Seda'nın kına gecesı varmış herkes gitmiş salona ben daha hazır değilim saçlarımı yaptırmak istiyorum ama saat geçiyo saçlarımı banyodan çıkıp toplamışım tepeden topuz yapmışım balerinler gibi.gayet düzenli.yola çıkıyorum otobuse binip kuaföre gitcem saat 8:00.bozyakadayım sanki oraya benzıyo.otobus beklerken ilkay abim gelio motorla gel ben seni götürcem gittiğimiz yerde bisürü kuaför var diyo atlıyorum motorun arkasına durmadan söyleniyorum neyse..gidiyoruz aynı gıda çarşısı gibi bi yer ama sadece kuaför.Kuaförler çarşısıymış.butun çıraklar fln böyle tras teras kuaför salonalrı dışarılarda muhabbet edıyolar hiç müşteri yokmuş gööya:D neyse gidioruz bi salona oturuorum ben bi kadın saçıma fön çekiyo.kim olsa begenirsin : Sertab Erener :DD "bi işide beceremedin" diyorum çünkü gerçekten bi saat suruyo fön çekmesi:))sonra üst katına çıkıyorum aa Emine abla konuşuoruz dln balkona çık bak diyo çıkıyorum balkon ama havuz.Havuzun içinde 3 tane ördek.Emine ablanın ördekleriymiş.Git mutfaktan tatlı al diyo gidiyorum harika kadayıf yapmış çok lezzetli.saate bakıorum 11:00.kanı gecesi bitmiştir artık gidemedim işte diorum..uyanıorum

1 yorum:

  1. Allah hayıra cıkarsın canım.tam anlamıyla komedı ya..:D

    YanıtlaSil